Моє портфоліо

Про себе: особистісний та педагогічний портрет

  Невеличке мальовниче селище на Донбасі: робітники, що видобували граніт, будували залізницю. А навколо гарна нетронута природа Приазов'я, кам'яні могили, ковила...
  Природу полюбила ще й тому, що мама викладала георафію та біологію в школі. Спогади про маму, яка пізнього вечора розкладала підручники, карти, зошити і ретельно готувалася до уроків. Я полюбляла дивитися як вона перевіряє зошити, ставить оцінки, іноді прохала дозволити мені хоча б одну оцінку вивести своєю рукою. Це було так захоплююче!
  Обираючи професію, хотілося пов'язати свою роботу з хімією. Тож, або фармацевт, або вчитель хімії. Та обрала все ж - вчительську долю!
  Зустрічала дуже багато людей, які запитували: "Хімія? Чому??? Ми її не любили в школі."
Тож, розпочавши свою трудову діяльність в школі і до сьогодні, намагаюся працювати так, щоб предмет ХІМІЯ викликав в учнів зацікавленість, а надалі допомагала пов'язати їм обрану професію із знаннями цього курсу.
   Сьогодні важко перелічити учнів-випускників, які стали екологами, фармацевтами,  технологами, агрономами, лікарями, вчителями і в цьому приємно відчувати свій внесок наполегливої, кропіткої, повсякденної праці.
   Дійсно говорять, що секрет вічної молодості у вчителя - це постійне спілкування саме з молоддю. З ними ідеш в ногу з часом, весь час намагаєшся щось пізнавати, зрозуміти їх захоплення та інтереси - це професія безперервного розвитку. Дійсно, вчитель продовжується у своїх учнях, а їх повага - вища нагорода.
 (427x110, 19Kb)
ПІП: Маліновська Світлана Миколаївна

Дата народження: 15.07.1955р.

Освіта: вища, Мелітопольський педагогічний інститут (1972-1977 роки навчання)

Спеціальність: вчитель хімії та біології

Підвищення кваліфікації: 
 

Місце роботи: Комунальний заклад "Компаніївське навчально-виховне об'єднання" Компаніївської селищної ради Кіровоградської області

Адреса закладу:
28400
вул. Паркова, 13
смт. Компаніївка
Кіровоградська область

Посада: вчитель хімії

Педагогічний стаж: 41 рік

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії

Науково-методична проблема над якою працюю: "Розвиток навчальних компетентностей на уроках хімії шляхом впровадження інтерактивних технологій"

Педагогічне кредо: "Учень не посудина, яку треба заповнити, а факел, який потрібно запалити"

Життєве кредо: "... щоб досягти мети, насамперед потрібно йти до неї" 
                                                                                           Оноре де Бальзак



 (427x110, 17Kb)
  




Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються в роботі

Технологія інтерактивного навчання 
                                                 Фронтальні технології 
 - "Мікрофон"
·       «Незакінчене речення»
·        «Мозковий штурм» — це ефективний метод колективного обговорення, пошук рішень шляхом вільного висловлювання думок усіх учасників. Як показує практика, шляхом «мозкового штурму» всього за кілька хвилин можна визначити десятки ідей.
·        «Дерево рішень»
·       «Ажурна пилка» - цей метод вчить учнівпрацювати "у команді" для опрацювання значної кількості інформації за короткий проміжок часу. Позитивним ефектом "ажурної пилки" є заохочення учасників до взаємодопомоги, конструктивного співробітництва та толерантності. Основний принцип цього методу "вчимося - навчаючи"
·        «Коло ідей»
- робота в парах, робота в групах
- "Синтез думок"
- "Діалог"

Технологія навчання у грі

Технології ігрового навчання - це така організація навчального процесу, під час якої навчання здійснюється у процесі включення учня в навчальну гру (ігрове моделювання явищ, "проживання" ситуації).
Ігрові технології навчання  відрізняються від інших технологій тим, що гра:
·        добре відома, звична й улюблена форма діяльності дляучнів будь-якого віку;
·        ефективний засіб активізації;       
·        мотиваційна за своєю діяльністю;
·        дозволяє вирішувати питання передачі знань, умінь, навичок;
·        багатофункціональна ;
·        різна за аспектами форма роботи;

·        має чітко поставлену мету та кінцевий результат (матеріальний, моральний, психологічний)


Інформаційно-комп’ютерні технології

Комп’ютер доцільно використовувати на всіх етапах процесу навчання хімії:
·        актуалізація знань (тести, ігри);
·        під час вивчення нового матеріалу;
·        закріплення (як тренажер, засіб діагностики розуміння матеріалу);
·        повторення (схеми, таблиці);

·        контролю знань, умінь, навичок (тестові, творчі завдання).

- Технології створення ситуації успіху;
- Технології особистісно-орієнтованого навчання;
- Проектна діяльність учнів 
Хімія – наука експериментальна, але при сучасному забезпеченні кабінетів не всі досліди можливо виконати на практиці.
Використання програм з віртуальними дослідами дозволяє:
·                демонструвати досліди, виконання яких має обмеження в часі або  небезпечні для здоров’я досліди;
·               демонструвати відеодосліди, якщо відсутні хімічні реактиви;
·                кілька раз повторювати найважливіші моменти;
·                змінювати умови реакції та спостерігати зміни, що відбуваються при цьому;
·                вивчати будову та принцип дії приладів та пристроїв, які відсутні в кабінеті;
·                використовувати зорові образи (моделі, малюнки, кресленя, схеми, знаки).


 (427x110, 19Kb)


Член ШМО вчителів природничого циклу



 

Учасник обласних семінарів-практикумів





Дистанційне навчання

 

  



 (427x110, 19Kb)

НАГОРОДИ



    



 (427x110, 19Kb)

ДОСЯГНЕННЯ

  


 


 (427x110, 17Kb)
Переможці дев'ятої  Міжнародної природознавчої гри "ГЕЛІАНТУС" - 2018:

Диплом І ступеня: 

Долінко Ігор - 5-Б клас
Денісова Анна - 7-А клас
Маслюков Леонід - 7-А клас
Солоп Артем - 7-Б коас
Медяник Юлія - 7-А клас
Вдовіченко Катерина - 7-А клас
Ковальська Катерина - 7-Б клас
Вагін Ілля - 7-Б клас
Медяник Катерина - 7-А клас

Диплом ІІ ступеня:

Заїкіна Вікторія - 5-Б клас
Письменна Поліна - 6-А клас
Ляшенко Вікторія - 7-А клас
Ходіневич Ірина - 7-Б клас
Савчук Марина - 7-А клас

Грамота з хімії: Мельников Іван - 5-Б клас


Немає коментарів:

Дописати коментар