Про себе: особистісний та педагогічний портрет
Невеличке мальовниче селище на Донбасі: робітники, що видобували граніт, будували залізницю. А навколо гарна нетронута природа Приазов'я, кам'яні могили, ковила...
Природу полюбила ще й тому, що мама викладала георафію та біологію в школі. Спогади про маму, яка пізнього вечора розкладала підручники, карти, зошити і ретельно готувалася до уроків. Я полюбляла дивитися як вона перевіряє зошити, ставить оцінки, іноді прохала дозволити мені хоча б одну оцінку вивести своєю рукою. Це було так захоплююче!
Обираючи професію, хотілося пов'язати свою роботу з хімією. Тож, або фармацевт, або вчитель хімії. Та обрала все ж - вчительську долю!
Зустрічала дуже багато людей, які запитували: "Хімія? Чому??? Ми її не любили в школі."
Тож, розпочавши свою трудову діяльність в школі і до сьогодні, намагаюся працювати так, щоб предмет ХІМІЯ викликав в учнів зацікавленість, а надалі допомагала пов'язати їм обрану професію із знаннями цього курсу.
Сьогодні важко перелічити учнів-випускників, які стали екологами, фармацевтами, технологами, агрономами, лікарями, вчителями і в цьому приємно відчувати свій внесок наполегливої, кропіткої, повсякденної праці.
Дійсно говорять, що секрет вічної молодості у вчителя - це постійне спілкування саме з молоддю. З ними ідеш в ногу з часом, весь час намагаєшся щось пізнавати, зрозуміти їх захоплення та інтереси - це професія безперервного розвитку. Дійсно, вчитель продовжується у своїх учнях, а їх повага - вища нагорода.

Дата народження: 15.07.1955р.
Спеціальність: вчитель хімії та біології
Місце роботи: Комунальний заклад "Компаніївське навчально-виховне об'єднання" Компаніївської селищної ради Кіровоградської області
Адреса закладу:
28400
вул. Паркова, 13
смт. Компаніївка
Кіровоградська область
Посада: вчитель хімії
Педагогічний стаж: 41 рік
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Науково-методична проблема над якою працюю: "Розвиток навчальних компетентностей на уроках хімії шляхом впровадження інтерактивних технологій"
Науково-методична проблема над якою працюю: "Розвиток навчальних компетентностей на уроках хімії шляхом впровадження інтерактивних технологій"
Педагогічне кредо: "Учень не посудина, яку треба заповнити, а факел, який потрібно запалити"
Життєве кредо: "... щоб досягти мети, насамперед потрібно йти до неї"
Оноре де Бальзак
Технологія інтерактивного навчання
Фронтальні технології
- "Мікрофон"
· «Незакінчене
речення»
· «Мозковий
штурм» — це ефективний метод колективного обговорення, пошук рішень шляхом
вільного висловлювання думок усіх учасників. Як показує практика, шляхом
«мозкового штурму» всього за кілька хвилин можна визначити десятки ідей.
· «Дерево
рішень»
· «Ажурна пилка» -
цей метод вчить учнівпрацювати "у команді" для опрацювання
значної кількості інформації за короткий проміжок часу. Позитивним ефектом
"ажурної пилки" є заохочення учасників до взаємодопомоги,
конструктивного співробітництва та толерантності. Основний принцип цього методу
"вчимося - навчаючи"
· «Коло ідей»
- робота в парах, робота в групах
- "Синтез думок"
- "Діалог"
Технологія навчання у грі
Технології ігрового навчання - це така організація
навчального процесу, під час якої навчання здійснюється у процесі включення
учня в навчальну гру (ігрове моделювання явищ, "проживання"
ситуації).
Ігрові технології навчання відрізняються від інших
технологій тим, що гра:
· добре
відома, звична й улюблена форма діяльності дляучнів будь-якого віку;
· ефективний
засіб активізації;
· мотиваційна
за своєю діяльністю;
· дозволяє
вирішувати питання передачі знань, умінь, навичок;
· багатофункціональна ;
· різна за
аспектами форма роботи;
· має чітко
поставлену мету та кінцевий результат (матеріальний, моральний,
психологічний)
Інформаційно-комп’ютерні технології
Комп’ютер доцільно використовувати на всіх етапах процесу
навчання хімії:
· актуалізація
знань (тести, ігри);
· під час
вивчення нового матеріалу;
· закріплення
(як тренажер, засіб діагностики розуміння матеріалу);
· повторення
(схеми, таблиці);
· контролю
знань, умінь, навичок (тестові, творчі завдання).
- Технології створення ситуації успіху;
- Технології особистісно-орієнтованого навчання;
- Проектна діяльність учнів
Хімія – наука експериментальна, але при сучасному
забезпеченні кабінетів не всі досліди можливо виконати на практиці.
Використання програм з віртуальними дослідами дозволяє:
· демонструвати
досліди, виконання яких має обмеження в часі або небезпечні для здоров’я
досліди;
· демонструвати
відеодосліди, якщо відсутні хімічні реактиви;
· кілька
раз повторювати найважливіші моменти;
· змінювати
умови реакції та спостерігати зміни, що відбуваються при цьому;
· вивчати
будову та принцип дії приладів та пристроїв, які відсутні в кабінеті;
· використовувати
зорові образи (моделі, малюнки, кресленя, схеми, знаки).


Член ШМО вчителів природничого циклу



Учасник обласних семінарів-практикумів

Дистанційне навчання



НАГОРОДИ







Переможці дев'ятої Міжнародної природознавчої гри "ГЕЛІАНТУС" - 2018:
Диплом І ступеня:
Долінко Ігор - 5-Б клас
Денісова Анна - 7-А клас
Маслюков Леонід - 7-А клас
Солоп Артем - 7-Б коас
Медяник Юлія - 7-А клас
Вдовіченко Катерина - 7-А клас
Ковальська Катерина - 7-Б клас
Вагін Ілля - 7-Б клас
Медяник Катерина - 7-А клас
Диплом ІІ ступеня:
Заїкіна Вікторія - 5-Б клас
Письменна Поліна - 6-А клас
Ляшенко Вікторія - 7-А клас
Ходіневич Ірина - 7-Б клас
Савчук Марина - 7-А клас
Грамота з хімії: Мельников Іван - 5-Б клас
Немає коментарів:
Дописати коментар